Thursday, September 25, 2008

80% lelaki gagal memenuhi kehendak si isteri???

Assalamualaikum semua

Pak atan sering terbaca iklan-iklan disurat khabar,internet,majalah dan macam-macam lagi yang membincangkan statistik kegagalan lelaki dan ketidakpuasan isteri dalam perhubungan seks mereka. Adakah fakta ini benar-benar betul ataupun sekadar satu promosi produk-produk kuat yang melimpah di pasaran.

Sebenarnya, terus terang Pak Atan kata, tidak semua lelaki dan wanita tau yang mereka ini berada dalam kategori PUAS ataupun tidak. Yerlah...sedap tu memang sedap...rasa tu memang rasa, tetapi kebanyakkan kaum hawa dan adam ini tidak tahu atau tidak pasti yang kenikmatan mereka itu sebenarnya boleh ditingkatkan lagi.

Bagaimana nak pergi lebih jauh dalam hubungan anda? ini Pak Atan bagi tips untuk Kaum lelaki. Untuk Kaum lelaki..Pak Atan syorkan anda selalu bersenam sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Bukan nak kena jogging 10Km pun, ia adalah sekadar senaman ringkas naik tangga dan ketuk ketampi 50 kali. Percayalah cakap Pak Atan nie...senaman-senaman kaki memang banyak impaknya dalam hubungan suami isteri. Selalulah merenggangkan kaki ketika pagi...

Lagi satu Pak Atan nak ingatkan....Jangan minum ais seminggu....selang selikan dalam sebulan...seminggu minum...seminggu tidak....begitu caranya...Dua tips dulu anda buat yee...Kemudian semasa bertarung tu...Pak Atan nak si Lelaki ini buang jauh-jauh ape yang ade dalam kepale, Hutang, Masalah kerja, dan lain lain..kosong kan minda dan nikmati dengan penuh kerterujaan. Anda lihat hasilnya.

Ini tips-tips mudah sebenarnya pak atan nak kongsi...sebelum Pak atan bagi yang berat-berat...kite mula kan dengan yang ringan-ringan...bagi sepuluh..buat dua jer buat ape kan...harap-harap jumpa lagi ye.

~PAk ATAn~

No comments: